Friday, May 13, 2011

ubat itu pahit

itulah yg harus sesorng pesakit lalui…….tak kiralah apa juga sakit seseorang itu demi untuk kesembuhan dan kesihatan.tapi bila hati seseorng itu sakit dan dilukai demi untuk bahagia juga perlu menelan setiap perangai dan kata-kata orang yang dia hormati…kenapa aku tulis bergini kerana ini lah kehidupan yang harus aku lalui hari-hari…melihat wajahnye yang sentiasa muram pabila melihat aku,kadang-kadang aku terfikir bencikah dia pada ku?,,,tapi aku selalu berfikir mungkiin dia terlalu penat ….atau strees dengan kerja dia…tapi dengan orng lain or …… dia tidak memalingkan mukanye bergitu dan sentiasa tersenyum dengan keiklasan adekah ia perasaan aku saja yang berkata bergitu..nak aku telan sakit nk aku luahkan juga sakit..

1 comment:

Pusat Ict Batu Desa Batu 20 said...

kalo manis...ubat tu racun.....uhuhuhu.kecewa bunyinyer