Wednesday, October 21, 2009

pendapat aku lagi

setiap orang yang berkerja tidak terlepas daripada mencuri .yang aku maksudkan adalah bukan curi barang tapi curi masa .dikalangan sektor penjawat awam lagi banyak sepatutnya dia orang kena sedar bawahawa gaji yang diorang dapat tu dari duit rakyat tApi diaorang kerja semua serupa tak berkerja itu yang aku tak tau tu ada yang pergi shopping time waktu kerja , ada yang melepak kat kedai kopi dari pukul 8.00 pg sampai pukul 12.00 , ada yang balik awal macam office tu dia buat macam dia punya.....entahlah perdana menteri sibuk le dengan kpi tapi orang orang yang nak mencapai matlamat kpi tu langsung tak mencapai matlamat yang nak di capai. gaji dia orng jalan juga kat sinilah silapnya sepatutnya ketua@ jabatan kena kawal diaorang punya kakitangan dan jabatan2 kerajaan perlu ikut contoh kakitangan di sektor swasta yang memb erikan komitmen terhadap kerja - kerja yang amanahkan pada dia orang bukan biarkan aje .apa-apa hal pun korang pikir le sendiri.siapa-siapa yang baca blog aku ne dan terasa aku kata padan muka korang hee.....heee....heee..............mintak korang ubah le jangan sebab korang esok rakyat tak pi undi

No comments: