Tuesday, October 27, 2009

Mohon Pekerjaan

Akhyar Razak B Bahtiar
N0 30,Parit Serong,
Kg Sg Hj Muhammad
36200 Selekoh
Perak
-------------------------------------------------------------------------------------Kepada Sesiapa yang Berkenaan. 27.10.2009

tuan,

Memohon Perkerjaan.
-----------------------
adalah dirujuk seperti perkara diatas ,2. untuk pengetahuan pihak tuan/puan saya adalah bekas pelajar ILP kangar dalam bidang Teknologi Maklumat (Sistem Rangkaian Komputer) dan seorang oku .selain itu juga saya mempunyai Pengalaman berkerja Selama1 tahun di pejabat kebajikan masyarakat sebagai phidmat pelatih dan 4 tahun di Medan Info Desa Kg Sg Hj Muhammad Sebagai Pembantu Jurulatih3. bersama-sama ini saya sertakan resume dan butiran peribadi saya dan berharap agar pihak tuan dapat memberikan peluang perkerjaan kepada pihak saya dan saya akan berkerja dengan bersungguh-sungguh.


yang benar,


Akhyar Razak B Bahtiar

No comments: