Wednesday, November 19, 2008

Nama aku Akhyar razak.umur aku 29 tahun dah makin tualah siot.aku masih belum kawin lagi sebab hidup aku masih belum stabil lagi aku berasal daripada keluarga yang agak sederhana tetapi meriah tempat tinggal aku di sebuah kampung yang agak boleh di katakan terkenal di bagan datok alah tempat kawasan parlimen Dato Zahid Hamidi tu iaitu kampung sg hj muhammad.untuk pengetahuan aku adalah seorang penggangur lagi bukan tak nak pi cari kerja dan bukan juga memilih kerja tapi susah nak kata tetapi keadaan yang menyebabkan aku masih belum mendapat perkerjaan.sebenarnya aku yang tidak mencuba untuk mencari kerja tetapi masalahnya aku nie adalah oku.korang tak tahu banyak kali aku pi temuduga kat mana aje ada syarikat nak pakai pekerja kerani aku pi tapi mereka tak yakin pada kemampuan aku ada jugak kata aku tak cukup pengalaman bekerja kalau aku tak ade pengalaman tapi nasib baik la ade pusat komputer kat kampung aku nak ambil aku kerja secara part time gajinya cuma RM 100.00 sebulan.apa leh buat .apa korang rasa bebaloi ke dengan keadaan sekarang nie nak tak nak terpaksalah daripada duk kat rumah membesarkan badan yang sedia dah besar nie oleh lah nanti aku sambung lagi cerita bodoh aku nie .....he....he....he....

No comments: